5 VÝHOD NÁKUPU U SOUKROMÉHO OČNÍHO OPTIKA

Lákadel a pobídek k nákupu v oční optice řetězcového typu jsou plná média, a tak se pojďme podívat na to, proč se vyplatí vstoupit do osobního a příjemného prostředí vaší lokální oční optiky, kterou pravděpodobně vlastní člověk z vašeho města. Do té, která vás neláká ke vstupu super výhodnou nabídkou, ale kde pracují lidé, kteří mají svou práci rádi a ví, že úspěch jejich podnikání přímo souvisí s kvalitou jejich práce.

  1. SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK PŘEDEVŠÍM

I když se může zdát, že je to obehraná písnička, každý drobný podnikatel si je dobře vědom toho, že pokud chce uspět v současném vysoce konkurenčním prostředí, musí odvádět stoprocentní výkon. Jeho reklamou mu je jeho dobré jméno. Oční optika je hodně o pomoci a poctivosti, málokterý zákazník se v této problematice orientuje a je v podstatě závislý na informacích, které získá přímo od očního optika. Dobrá rada, dobrá cena a kvalitní produkt a služba vedou ke spokojenému zákazníkovi a vydají vždy za víc než velká reklamní kampaň.

  1. I BEZ SLEVY TO JDE LEVNĚJI

I v našem oboru se dennodenně můžete potkat s tím, že sleva neznamená, že vždy nakoupíte výhodněji. Nenechte se zlákat první nabídkou, kterou dostane, i když může znít sebelákavěji. Zapamatujte si, čeho se nabídka týká a zajděte se nejdříve zeptat do nějaké jiné místní oční optiky na jejich cenu. Obvykle budete velmi mile překvapeni. A když ne, budete mít jistotu, že váš nákup je opravdu výhodný:-).

  1. A O SERVIS TADY JDE

Brýle si nekupujete na pár měsíců, průměrná doba jsou tři roky. A i když si koupíte kvalitní brýle a brýlové čočky, při každodenní manipulaci se s nimi může něco stát. Od pouhého uvolnění šroubku, které vyžaduje jen drobný zásah očního optika až po něco zásadnějšího jako je zlomení, ulomení, poškrábání apod. U lokálního očního optika můžete se stoprocentním servisem počítat, a to i v případě, že již uplynula vaše záruka. A i když tato služba není prvoplánově vidět, dokáže vám ušetřit plno peněz a někdy i nervů.

  1. KAŽDÝ JSME JEDINEČNÝ

Neexistují dva lidé s totožnými dioptrickými hodnotami a parametry nezbytnými pro správné zhotovení vašich brýlí. To nám očním optikům dává široké možnosti řešení právě vašeho problému. Znalosti, zkušenosti a hlavně svoboda volby nám umožní najít to ideální pro vás. Oproti tomu oční optiky řetězcového typu musí mít vlastně z nutnosti vytvořená unifikovaná řešení, do kterých vás napasují. Jednak musíte na každé pobočce obdržet „to samé“, jednak je ziskovost základním kritériem vytváření těchto řešení.  Je to jako ve fastfoodech řetězcového typu – pokud máte třeba alergii na sýry, nikde vám speciální hamburger neudělají.

Ukázka práce zkušeného očního optika. Stejné dioptrie, vlevo větší ztenčení a standardní průměr, vpravo menší ztenčení a menší průměr. Super výsledek za lepší cenu!

Ukázka práce zkušeného očního optika. Stejné dioptrie, vlevo větší ztenčení a standardní průměr, vpravo menší ztenčení a menší průměr. Super výsledek za lepší cenu!

 

  1. DŮVĚRA JE ZÁKLADNÍM KAMENEM VZTAHU

Nejlepším způsobem dlouhodobého udržení zákazníka je vytvoření vztahu. A vztahy, ať již jakékoliv, vznikají na základě důvěry. V obchodě je to o spokojenosti, o vstřícnosti, o spolehlivosti, o fair play. O respektu k individualitě. V současné době, kdy je očních optik jako hub po dešti, a konkurenční prostředí je velmi nevyrovnané, je spokojený zákazník pokladem a dobrý obchodník si ho střeží jako oko v hlavě. A dokáže ocenit zákazníkovu věrnost – malými i velkými službami, mnohdy i zdarma, jako způsob poděkování. A co víc, mít vztah je vždy lepší než být jeden z řady.

P.S.: ale jako všude jinde, i zde platí, že vždycky je to o lidech :-).

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.